ŠKOLSKI KURIKULUM ŠK.2023./2024. PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obrađujući ponuđene integrirane teme iz područja CLIL (Content and Language Integrated Learning), učenici 6.a su na satu engleskog jezika obradili temu ”Don't stereotype me!” Razgovarali smo o značenju pojma riječi „stereotip”; navodili primjere iz svakodnevnog života, te su učenici shvatili kako svrstavanje ljudi /skupina ljudi u određene stereotipe, često može voditi i ka verbalnom /fizičkom nasilju. Neki su od radova umne mape, neki su napisani u obliku stripa, a neki su rečenice- njihovo osobno mišljenje i primjeri (galerija fotografija). Učenici Nikolas Duvnjak i Lana Matić su snimili i kratak video na engleskom jeziku tu temu. Pogledajte!
Učenici 6.a i učiteljica Jasna Škoro