ŠKOLSKI KURIKULUM ŠK.2023./2024. PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U prosincu u našoj školi u sklopu realizacije Školske sheme: Besplatno voće, povrće, mlijeko i mliječni proizvodi, a vezano za nastavni plan i program prirode za 5.razred, učenici petih razreda sa svojom nastavnicom prirode Majom Barić, izrađivali su piramide pravilne prehrane. Svrha i cilj nastavnog blok sata bio je osvijestiti učenike koliko izbor hrane pozitivno ili negativno utječe na ljude i planet, da je važno što jedemo, koliko čega jedemo, koliko hrane bacamo i kako je naša hrana proizvedena. Kroz predavanje i radionicu učenici su učili o prehrambenim namirnicama, njihovoj nutritivnoj i kalorijskoj vrijednosti, dobili savjete i upute što bi i u kojim količinama trebali jesti. Isto tako, naučili su definirati sastav piramide pravilne prehrane, razlikovati vrste namirnica, zdravu i nezdravu hranu, zaključili koja je važnosti tjelesne aktivnosti i dovoljnog unosa tekućine za zdrav organizam te izrađivali piramidu pravilne prehrane i svoj jelovnik.
Maja Barić, prof.bio.kem